bomenfietsroute06Na een feestelijke ontvangst in Museum De Schilpen in Maasland en de muziek van de Maxima’s met het fonkelnieuwe Bomenlied ontving wethouder Hans Horlings van Midden-Delfland officieel het boekje van de Bomenfietsroute van Jan Robberecht, bestuurslid van de Midden-Delfland Vereniging. Het boekje was al eerder beschikbaar  voor de leden van de vereniging, nu is het boekje voor iedereen gratis beschikbaar. Nadat de drie samenstellers van de route in het zonnetje werden gezet, begonnen ca. vijftig fietsers aan een verkorte feestelijke versie van de Bomenfeestroute.

De bomenfietsroute is op verschillende plekken waaronder het bezoekscentrum gratis af te halen. Ook is het routeboekje te downloaden, ook als gpx bestand (voor gps systemen) met waypoints. De waypoints in het gpx bestand zijn de plekken met de bijzondere bomen.

De realisatie van de bomenfietsroute is mede mogelijk door een financiële bijdrage van beheersstichting Loswal de Bonnen.

bomenfietsroute03 bomenfietsroute04

bomenfietsroute09 P1180471 bomenfietsroute08 bomenfietsroute07 bomenfietsroute06

De foto’s zijn gemaakt door Ceciel Sillevis en Henk Groenendaal.