• Dit evenement is voorbij.

‘Boeren, Burgers en Buitenlui in Duurzaam Midden-Delfland’. De Midden-Delfland Dagen 2017 staan in het teken van duurzaamheid, in de verbinding tussen stad en land. Op zaterdag 17 juni én zondag 18 juni is iedereen welkom. Deelnemers zullen ook dit jaar twee dagen lang mensen laten genieten van het mooie Midden-Delflandgebied. Donderdag 26 januari was er een informatieavond bij De Paardenstal in Schipluiden.

Het gebied, groene parel in de Randstad  en zuurstoflongen om zuinig op te zijn, presenteert zich aan jong en oud, aan liefhebbers van rust, ruimte en groen en aan liefhebbers van allerei sportieve, culinaire of ambachtelijke activiteiten.

In 2016 duurden de Midden-Delfland Dagen voor het eerst het hele weekeinde.  Dat was een succes en voor herhaling vatbaar, besloot de Midden-Delfland Vereniging die het evenement voor de negentiende keer organiseert.

Verbinding stad-land
Veel nadrukkelijker dan voorgaande jaren zullen dit jaar de omringende steden, zoals Delft, Schiedam, Westland, Den Haag en Vlaardingen, met eigen activiteiten inhaken op het thema duurzaamheid. Op deze manier krijgt de verbinding stad-land (boeren, burgers en buitenlui) nog meer gestalte.

Informatieavond
Donderdag 26 januari was er een informatieavond over doelstellingen, programma-opzet en ondersteuning vanuit de Midden-Delfland Vereniging aan deelnemers. Daarnaast gaven Delfts stadsecologe Diny Tubbing, duurzame boer Eric van der Kooij en duurzame ondernemer Peter van der Ende  praktische tips voor ‘duurzame’ deelname. Daarna  was er volop gelegenheid om te netwerken en afspraken te maken om aan te sluiten bij bepaalde activiteiten of locaties.

NB Aanmelding voor deelname is inmiddels gesloten

Aanmelden voor deelname aan de Midden-Delfland Dagen? Klik hier voor het inschrijfformulier.

Deel dit bericht op je eigen Social Media!