Wethouder Govert van Oord in de race als Groenste Politicus

Wethouder Govert van Oord van Midden-Delfland is in de race voor de titel van Groenste Politicus van 2017. De Midden-Delfland Vereniging steunt van harte deze eervolle nominatie.

Govert van Oord staat pal voor het open en groene Midden-Delflandgebied, dat in 2017 met brede steun is aangewezen als Bijzonder Provinciaal Landschap als eerste in Nederland. Hij was een van de leden van de vereniging van het eerste uur, tussen 2002 en 2009 was hij voorzitter. ’Govert is heel betrokken bij het reilen en zeilen van ons mooie gebied, een uniek en eeuwenoud veenweide- en polderlandschap met ruimte voor boer en recreant, en zet zich ervoor in om dat alles voor huidige en toekomstige generaties te bewaren‘, aldus huidig voorzitter Koos Karssen.

De andere kandidaten in deze tiende jaarlijkse verkiezing zijn de wethouders Abdeluheb Cholo (Amsterdam) en Mario Jacobs (Tilburg), burgemeester Joost van Oostrum van Berkelland, Tweede Kamerlid Carla Dik-Faber en europarlementariër Gerben-Jan Gerbrandy.

Stemmen
Iedereen kan tot en met zondag 18 februari stemmen op haar of zijn favoriet via de website groenstepoliticus.nl. Daarna neemt een jury met Natuurmonumenten-directeur Marc van den Tweel, parlementair journalist Ferry Mingelen en hoogleraar paleontologie/schrijver Jelle Reumer de drie kandidaten met de meeste stemmen onder de loep. Zondagmorgen 11 maart wordt dan live in het radioprogramma Vroege Vogels bekend wie de winnaar is geworden.

In het nieuws:
https://groenstepoliticus.nl/politicus/govert-van-ooord/ (met filmpje)

https://issuu.com/wlmedia/docs/md-2018-02-15/6 (uit De Schakel MiddenDelfland)

2018-02-15T11:14:23+00:00 februari 5th, 2018|Categories: Bestuur, Nieuws, Stad-Land, Werkgroep Ruimte|Reacties uitgeschakeld voor Wethouder Govert van Oord in de race als Groenste Politicus

This Is A Custom Widget

This Sliding Bar can be switched on or off in theme options, and can take any widget you throw at it or even fill it with your custom HTML Code. Its perfect for grabbing the attention of your viewers. Choose between 1, 2, 3 or 4 columns, set the background color, widget divider color, activate transparency, a top border or fully disable it on desktop and mobile.

This Is A Custom Widget