MDD: Pak de intercity van de Gouden Eeuw

De Midden-Delfland Dagen (16&17 juni) staan voor de deur. Voor het eerst kun je een tocht met een echte trekschuit maken. Een paard trekt pakschuit Nooit Gedacht van Schipluiden naar Brasserie Vlietzicht en terug, een activiteit die georganiseerd wordt door de Midden-Delfland Vereniging.

Je kunt een enkele reis maken en 3,5 km terugwandelen langs de Vlaardingse Vaart of een retour nemen en mee terug varen. Een enkele reis duurt ongeveer een uur, en een kaartje kost €5,00 voor een enkele reis en € 7,50 voor een retour. Hiervoor krijg je de vaartocht met gids die vertelt over schuit en route, alsmede een drankje met iets lekkers en een informatiepakket.

Opstappunten
Opstappunten zijn Paviljoen ’t Middelpunt (Dorpsstraat 57, 2636 CJ Schipluiden) of Brasserie Vlietzicht (Vlaardingsekade 60, 2636 BD Schipluiden, voor routeplanners Willemoordseweg, volg borden). De vertrektijden op beide dagen zijn:

• 10.30 uur: steiger bij Paviljoen ’t Middelpunt
  • 12.00 uur: steiger bij Brasserie Vlietzicht
  • 13.30 uur: steiger bij Paviljoen ’t Middelpunt
  • 15.00 uur: steiger bij Brasserie Vlietzicht

Wees op tijd: kwartier van tevoren, reserveren mogelijk
Wil je meevaren? Zorg er dan voor dat je een kwartier van tevoren bij de afvaartplaats naar keuze bent. Voor de plekken in de boot die nog over zijn, kun je ter plaatse een kaartje krijgen.  ‘Wie het eerst komt, het eerst maalt’, aldus Sandra Veenendaal van de Midden-Delfland Vereniging.
Reserveren kan ook via de website van de Midden-Delfland Dagen, klik dan hier.

Foto: Henk Groenendaal

2018-05-30T14:32:01+00:00 mei 29th, 2018|Categories: Activiteiten, Midden-Delfland Dagen, Nieuws, Stad-Land, Werkgroep Ledenactiviteiten|Reacties uitgeschakeld voor MDD: Pak de intercity van de Gouden Eeuw

This Is A Custom Widget

This Sliding Bar can be switched on or off in theme options, and can take any widget you throw at it or even fill it with your custom HTML Code. Its perfect for grabbing the attention of your viewers. Choose between 1, 2, 3 or 4 columns, set the background color, widget divider color, activate transparency, a top border or fully disable it on desktop and mobile.

This Is A Custom Widget