Blog: Oktober slootmaand

‘Ook sloten hebben onderhoud nodig en dat is niet alleen bekend bij boer, gemeente en hoogheemraadschap.

Oktober is slootmaand, weten ook ooievaars en reigers en ze zijn er als de kippen bij als de werkzaamheden beginnen. Een zeer efficiënte machinale grijper heeft de sloothaak vervangen en de bestuurder kan altijd rekenen op een vliegend gevolg voor zijn rijdende snoepwinkel.

De ene keer een dubbele rij reigers, de andere keer een rommeliger gezelschap ooievaars. Hier waren ze beide van de  partij, met nog wat klein grut als meeuwen ertussen.’
(bijdrage en foto van Ria Zeeuw)

2018-10-19T13:26:54+00:00oktober 19th, 2018|Categories: Blog, Nieuws, Vrijwilligers|Reacties uitgeschakeld voor Blog: Oktober slootmaand

This Is A Custom Widget

This Sliding Bar can be switched on or off in theme options, and can take any widget you throw at it or even fill it with your custom HTML Code. Its perfect for grabbing the attention of your viewers. Choose between 1, 2, 3 or 4 columns, set the background color, widget divider color, activate transparency, a top border or fully disable it on desktop and mobile.

This Is A Custom Widget