Midden-Delfland Dag(en) in een nieuw jasje

Na twintig edities van de Midden-Delfland Dag(en) kiest de organisatie vanaf 2019 voor een nieuw concept.

Promotie van het Midden-Delflandgebied met al zijn kwaliteiten (natuur, agrarisch cultuurlandschap, cultuurhistorisch erfgoed en niet te vergeten recreatieve mogelijkheden) en zijn streekproducten blijft centraal staan.  Daarmee zijn de Midden-Delfland Dag(en) groot geworden, volgens velen zelfs té groot. De laatste jaren waren er zoveel locaties en activiteiten, zelfs verspreid over twee dagen, dat bezoekers moesten kiezen en veel leuke en interessante dingen noodgedwongen links laten liggen.  Hoewel het aantal locaties al was teruggebracht van zo’n tachtig (!) tot een stuk of vijftien.

Werk in uitvoering
De Midden-Delfland Vereniging werkt achter de schermen hard aan Midden-Delfland Dag(en) nieuwe stijl.

Alvast is besloten dat in 2019 de Midden-Delfland Dag plaatsvindt op zaterdag 15 juni vanaf einde van de ochtend, met een middag- en avondprogamma, vooralsnog op twee locaties.

Organisatie
De organisatie is overgegaan in handen van de bestuursleden Wim van der Eijk en Roel van Buuren, samen met MDV-medewerkers Lisa van Uffelen en Wil van Dalen. Martin Visser, sinds 2014 coördinator van de Midden-Delfland Dag(en), treedt terug.  Hij kan het werk niet langer combineren met zijn functie als bestuurssecretaris.

Meer weten? Stuur een mail via [email protected]  t.a.v. Lisa of Wil

Foto: Henk Groenendaal

2018-11-28T00:57:27+00:00november 21st, 2018|Categories: Activiteiten, Bestuur, Midden-Delfland Dagen, Nieuws, Stad-Land, Vrijwilligers|Reacties uitgeschakeld voor Midden-Delfland Dag(en) in een nieuw jasje

This Is A Custom Widget

This Sliding Bar can be switched on or off in theme options, and can take any widget you throw at it or even fill it with your custom HTML Code. Its perfect for grabbing the attention of your viewers. Choose between 1, 2, 3 or 4 columns, set the background color, widget divider color, activate transparency, a top border or fully disable it on desktop and mobile.

This Is A Custom Widget