Met een prachtige foto van een haas in de Dijkpolder is Tiny van der Meer uit Maasland in de prijzen gevallen. Zij eindigde in top-drie van de Boerenlandschap-fotowedstrijd die was uitgeschreven door Natuur en Milieufederatie Zuid-Holland.

‘Deze foto past erg goed bij het thema natuur en landschap met een bloemrijk weiland en verschillende grassoorten en pinksterbloemen. De haas staat er verder mooi en scherp op’, aldus de jury.

Topfoto’s
Tiny van der Meer is al jaren een van de trouwe fotografen van de Midden-Delfland Vereniging. In de Midden-Delfkrant (verenigingsmagazine), op de verenigingssite en via het MDV-Instagram-account is werk van haar te bewonderen. Haar natuuropnamen zijn van een uitmuntende kwaliteit. De prijs is dik verdiend.

De gedeelte eerste prijs ging naar Geert ven Hee  (‘Polder tussen Ameide en Meerkerk’) en Lenie Kaptein, die een lepelaar in de lucht met een koe op de achtergrond in het Bieslandse Bos vastlegde.

Foto: Tiny van der Meer