• Dit evenement is voorbij.

Cultuurhistoricus Herman Pleij is donderdag 18 mei te gast bij de Midden-Delfland Vereniging. Hij geeft een publiekslezing ter gelegenheid van het 40-jarig bestaan van de vereniging, die sinds 1977 pal staat voor een open, groen en aantrekkelijk Miden-Delflandgebied met ruimte voor boer en recreant.

Het verenigingsbestuur nodigt u van harte uit om deze speciale lezing bij te wonen, die wordt gevolgd door een feestelijke borrel. De lezing vindt plaats bij Op Hodenpijl (Rijksstraatweg 20-22, Schipluiden). Inloop/ontvangst vanaf 16:15 uur vanaf 16:15uur. De lezing van Herman Pleij begint – na een kort welkomstwoord door Koos Karssen – stipt om 17.00uur. Er is na afloop gelegenheid om vragen te stellen. De aansluitende borrel begint rond 18.00uur. De toegang is gratis, vooraf aanmelden is noodzakelijk via wil@middendelflandvereniging.nl (Er zijn 300 stoelen beschikbaar, vol=vol).

Video Herman Pleij

Deel dit bericht op je eigen Social Media!