Administratiekantoor De Poolleeuw is de nieuwste Partner van de Midden-Delfland Vereniging. Eigenaren zijn Theo Pool en Remco de Leeuw. Zij ondersteunen van harte de doelstellingen van de vereniging als liefhebbers van groen en natuur en willen zich zo ook graag wortelen in Schipluiden.

Koos Karssen heet de twee ondernemers van harte welkom. De voorzitter zette namens de vereniging zijn handtekening onder de samenwerkingsovereenkomst met De Poolleeuw. ‘Weer een aanwinst in ons toch al zo succesvol jubileumjaar.’

MDV Partners
Ondernemers die zich bij MDV Partners aansluiten, laten zien dat ze het Midden-Delflandgebied een warm hart toedragen en dit willen behouden en versterken. Zij profileren zich hiermee als maatschappelijk betrokken ondernemingen en dragen bij aan de toekomst van Midden-Delfland. Dankzij de bijdrage van de ondernemers kan de vereniging blijven werken aan tal van activiteiten.

De andere MDV Partners zijn Golfbaan DelflandPartycentrum Onder Ons2administrateWestvest NotarissenB&B Rechthuis van ZouteveenTechnisch Installatiebedrijf Van den BergBrood- en banketbakkerij Theo Hoek, Langelaan bloemen & plantenUitgeverij West Media en Wilgenrijk.

Contact
Wilt u nadere informatie over MDV Partners, neem dan contact op via partners@middendelflandvereniging.nl of 06-10 19 40 79.