Gewoon lidmaatschap

€ 21,50 per jaar

Vijfjes-lid

€ 5,00 per jaar

Als regulier lid betaal je slechts € 21,50 per jaar.  Je ontvangt vier keer per jaar de Midden-Delfkrant én elke twee jaar nog een bijzondere extra uitgave. Daarnaast ontvang je maandelijks de nieuwsbrief en activiteitenagenda per e-mail. Bovendien heb je als lid recht op korting in onze webshop.

Als Vijfjes-lid betaal je minimaal € 5,00 euro per jaar (alleen per incasso mogelijk) en ontvang je maandelijks de nieuwsbrief en activiteitenagenda per e-mail. Je ontvangt géén uitgaven van de Midden-Delfkrant.

Je steunt op deze wijze wel de vereniging én je bent ook lid. Als lid heb je de voordelen van eventuele kortingen in de webshop.

Inschrijven als lid
Straat + Huisnummer
Postcode
Plaats
Land
Bezig met versturen

Bij voorbaat dank voor uw steun!

De Midden-Delfland Vereniging verwerkt je gegevens vanwege het lidmaatschap en om je te informeren over de vereniging en onze activiteiten. Lees de privacyverklaring.