Word lid2018-10-28T22:38:32+00:00

Lid voor het leven

Lidmaatschap cadeau

v.a.19,50 euro per jaar

Als regulier lid betaalt u slechts € 19,50  per jaar*. U ontvangt vier keer per jaar de Midden-Delfkrant én elke twee jaar nog een bijzondere extra uitgave. Daarnaast ontvangt u maandelijks de nieuwsbrief en activiteitenagenda per e-mail. Bovendien heeft u als lid van de vereniging recht op korting in onze “winkel” en kunt u deelnemen aan excursies die speciaal voor onze leden georganiseerd worden.
Buitenlandse leden betalen binnen Europa € 30,00; buiten Europa € 40,00 per jaar.

Als nieuw regulier lid heeft u in de periode van 1 januari tot 1 oktober** recht op een van onze welkomstcadeaus, namelijk:

• De verjaardagskalender
  • De Sterkste wandelkaart
  • Wandelserie 2
  • De Sterkste fietskaart
  • het Bomenboek

In genoemde periode kunt u de cadeau’s hieronder bekijken

*In de periode 1 okt./31 dec. is het lidmaatschapstarief voor het lopende jaar gereduceerd tot € 0,–. Vanaf het nieuwe jaar is dat weer het volledige contributiebedrag van € 19,50.
**Indien u in de periode 1 okt./31 dec. een lidmaatschap aanmeld bij een info-kraam van de vereniging ontvangt u wél een welkomstcadeau.

Als ‘Vijfjes’-lid betaalt u minimaal 5,00 euro per jaar en ontvangt u maandelijks de nieuwsbrief en activiteitenagenda per e-mail. U ontvangt géén uitgaven van de Midden-Delfkrant.

U steunt op deze wijze wel de vereniging én u bent ook lid. Dit in tegenstelling tot een donateurschap. Als lid heeft u de voordelen van eventuele kortingen in de webshop.

U kunt ook kiezen voor een lidmaatschap voor het leven. Dat kost u eenmalig € 429,00.

Dit lidmaatschap geldt zolang u leeft en is niet overdraagbaar.

Neem voor verdere informatie contact op met het secretariaat.
[email protected]

Geef een ander een lidmaatschap voor één jaar. U betaalt de 19,50 euro en de persoon die u het lidmaatschap cadeau geeft ontvangt vervolgens vier keer de Midden-Delfkrant én om het jaar nog een bijzondere extra uitgave.

Daarnaast kan de ontvanger van het cadeaulidmaatschap gebruik maken van de mogelijkheden voor reguliere leden, zoals de maandelijks nieuwsbrief,  korting in onze webshop en deelname aan excursies speciaal voor onze leden.

Voor een lidmaatschap-cadeau aan een persoon in het buitenland betaalt u binnen Europa € 30,00; buiten Europa € 40,00 per jaar.

Ook heeft de persoon die u het lidmaatschap cadeau doet in de periode van 1 januari tot 1 oktober recht op een van onze welkomstcadeaus, namelijk:

• De verjaardagskalender
  • De Sterkste wandelkaart
  • Wandelserie 2
  • De Sterkste fietskaart

In genoemde periode kunt u de cadeaus hieronder bekijken.

Inschrijven als lid
Adresgegevens aanvrager
Plaats
Provincie
Postcode
Land
Adresgegevens ontvanger
PLaats
Provincie
Postcode
Land
meer keuzes mogelijk
Bezig met versturen

Bij voorbaat dank voor uw steun!

This Is A Custom Widget

This Sliding Bar can be switched on or off in theme options, and can take any widget you throw at it or even fill it with your custom HTML Code. Its perfect for grabbing the attention of your viewers. Choose between 1, 2, 3 or 4 columns, set the background color, widget divider color, activate transparency, a top border or fully disable it on desktop and mobile.

This Is A Custom Widget