• Dit evenement is voorbij.

Dinsdag 15 september vindt alsnog de jaarvergadering van de Midden-Delfland Vereniging plaats. Inloop v/a 19.30 uur, om 20.00 uur begint het ingekorte programma. Op de agenda staan o.a. financiële verantwoording en bestuursverkiezing, en aansluitend  de goed te keuren vernieuwde gebiedsvisie.

Aftredend bestuurslid is Leo Heijdra, aftredend en herkiesbaar zijn Koos Karssen, Martin Visser en Ron van Wijk. Verkiesbaar als nieuwe leden zijn Sikko Beukema uit Maassluis (lid van werkgroep Partners, werkzaam bij Rijksdienst voor Ondernemend NL) en Leo Pols uit Overschie (lid van werkgroep Ruimte, sr. onderzoeker bij het Planbureau voor de Leefomgeving).

Onderaan treft u de (downloadbare) vergaderstukken; een aantal papieren exemplaren is beschikbaar tijdens de vergadering. Gezien de actuele coronasituatie vervallen de pauze en de presentatie van Roel van Buuren.

Aanmelding verplicht ikv RIVM-richtlijnen
Het bestuur houdt zich aan de geldende RIVM-richtlijnen met een veilige afstand van 1,5 meter in de zaal, een maximumaantal deelnemers en verplichte aanmelding van tevoren, via secretariaat@middendelflandvereniging.nl. Meld u a.u.b. tijdig aan!
Het bestuur ziet vooralsnog af van de mogelijkheid om leden die niet erbij kunnen zijn, op afstand – vanaf laptop, tablet oid – mee te laten kijken en praten.

Vergaderstukken:
Concept verslag ALV 10 april 2019
Jaarverslag MDV 2019
Beknopte jaarrekeningMDV 2019
Verslag penningmeester bij Jaarverslag
Bevindingen kascontrole jaarrekening 2019
Begrotingsverslag

Deel dit bericht op je eigen Social Media!

Ga naar de bovenkant