• Dit evenement is voorbij.

De Midden-Delfland Dagen editie 2017 staan voor de deur. Kunt u in het weekend van 17 en 18 juni twee uurtjes tijd vrijmaken om in een informatiestand te staan? Kom ook naar de gezellige informatieavond woensdag 31 mei vanaf 19 uur in de Koe!

De Midden-Delfland Vereniging organiseert dit jaarlijkse evenement en wil daarom op diverse plaatsen zichtbaar aanwezig zijn.  Met een grote groep vrijwilligers lukt het om met kleine inzet toch alle informatiestands te bemensen. Vele handen maken licht werk. Mensen komen naar een stand van de vereniging voor informatie over het programma en/of ons mooie gebied, om een fiets- of wandelkaart te halen, ze kunnen vragen hebben over ontwikkelingen en activiteiten, of ze willen lid worden van onze vereniging! U bent het aanspreekpunt en het ‘gezicht’ van de vereniging, samen met een tweede informatievrijwilliger die wij regelen (of wie weet weet uzelf iemand).

Woensdag 31 mei 19 uur: ‘Help, er komt een klant!
Woensdag 31 mei vanaf 19 uur bent u van harte welkom bij ons op kantoor (de Koe, Burg. Musquetiersingel 40, Schipluiden). U wordt tijdens deze gezellige informatieavond door vrijwilligers bijgepraat over het programma van de Midden-Delfland Dagen en over de laatste ontwikkelingen in het gebied. We vertellen u ook hoe u mensen aan kunt spreken:  ‘Help, er komt een klant!’ Na deze avond weet u voldoende om als informatievrijwilliger vanuit een stand mensen te woord te staan.

Bent u op 31 mei verhinderd, en u hebt wel interesse om als informatievrijwilliger af en toe in een stand te staan? Laat het ons weten via roos@middendelflandvereniging.nl

Deel dit bericht op je eigen Social Media!