• Dit evenement is voorbij.

Op woensdagochtend 30 augustus van 9.30 uur – 12.30 uur geeft Kees Tetteroo een workshop Dorpsgezicht schilderen in het centrum van Schipluiden.

Kees Tetteroo (Delft, 1942) tekent en schildert al vanaf zijn twaalfde jaar. Zijn teken- en schildertalent heeft hij vooral zelf ontwikkeld. Hij volgde een aantal cursussen, zoals aan de Vrije Academie in Delft en de Koninklijke Academie in Den Haag. Zijn werk wordt veelvuldig geëxposeerd in de omringende steden en is inmiddels over de gehele wereld verspreid. Kees Tetteroo beoefent alle technieken, zoals olieverf, acryl, pastel, pen en inkt, aquarel. Vooral deze laatste techniek heeft zijn voorkeur. Hij maakt zijn aquarellen altijd op locatie.

In deze workshop gaat u aan de slag met acryl. Kees Tetteroo leert u de fijne kneepjes van het werken met dit materiaal. Onder zijn deskundige en enthousiaste leiding maakt u in een paar uur uw eigen dorpsgezicht. De – letterlijk – schilderachtige dorpskern van Schipluiden is uw inspiratiebron met de mooie geveltjes langs de Dorpsstraat, de oude kerk, de ophaalbrug en de afgemeerde Westlanders langs de kade.

U kunt zich opgeven voor deze workshop, deze wordt speciaal voor de leden van de Midden-Delfland Vereniging georganiseerd. Is er een familielid/kennis die ook graag wil schilderen maar geen lid is van de vereniging, dan is deze uiteraard ook van harte welkom.

Voor leden is geldt een prijs van € 10,00 p.p. en voor niet leden € 15,00 p.p., doet u dit dan wel vóór 22 augustus, want dan sluit de inschrijving. Er is maar beperkt plaats! U kunt zich opgeven via het aanmeldformulier, klik hier.

Deel dit bericht op je eigen Social Media!