• Dit evenement is voorbij.

Het Midden-Delflandgebied, ‘groene long’ en achtertuin voor stedelingen uit Schiedam, Vlaardingen en Maassluis.

Er worden wegen en paden aangelegd, bomen geplant? Zijn we daar tevreden mee? Of moet het meer of anders? Vandaar dat we ‘open huis’ houden. Iedereen, lid of geen lid, is welkom op onze eerste stadsbijeenkomst dinsdag 22 mei op sportpark Willem-Alexander (Zoomweg 2, 3123EP Schiedam, voor routeplanners gebruik adres Brederoweg, volg borden sportpark): de Midden-Delfland Vereniging komt naar je toe!

Gastsprekers zijn Schiedams stadsecoloog Hans de Kruijf en Paul Sporken van de Babbersmolen, een poldermolen uit 1710 gelegen op de grens van Schiedam en Vlaardingen. Op zoek naar handige fiets-, skate- vaar- en wandelroutekaarten? Of naar nummers van de Midden-Delfkrant, ons verenigingsmagazine? Bij onze informatiestand liggen ze klaar.

Inloop vanaf 19.30 uur met koffie en iets lekkers. Gratis toegang, neem buurvrouw of buurman, familielid, vriend(in) of kennis gerust mee, gezellig!

Deel dit bericht op je eigen Social Media!