• Dit evenement is voorbij.

Ook zin om mee te fietsen op vrijdagmiddag 20 augustus langs enkele kernen uit het nieuwe fietsboekje Kethel, Kandelaar en andere kernen?

Twee van de samenstellers van het boekje, Elly Janmaat en Michel van Ruijven, fietsen dan elk een rondje van ongeveer 25 km. langs enkele kernen. De ene route doet Kethel, Kerkbuurt en Kandelaar aan, de andere Maasland en Maassluis.  Elly en Michel kunnen u onderweg laten kennismaken met de historie van enkele plaatsen en gebouwen waar u langs fietst.

Praktische informatie

De start is om half 2 vanaf De Kapel, Oostveenseweg 5, Schipluiden. Inmiddels (vrijdag 6 augustus) is deze activiteit volgeboekt. Voor nieuwe aanmeldingen geldt een wachtlijst.

Wij ontvangen u daar graag met een lekkere kop koffie of thee.

Wij verwachten rond 4 uur weer terug te zijn bij De Kapel.  Daar is het mogelijk om nog gezellig wat te drinken en even na te praten voor we deze activiteit afsluiten.

Kosten: leden betalen € 2, niet-leden betalen € 5 (graag bij aankomst gepast betalen); iemand als cadeau lid maken kan al vanaf € 5 klik dan hier.

Maximum aantal deelnemers: 20 (2 x 10).

Aanmelden voor deze activiteit, klik dan hier.

Graag aangeven welke route uw voorkeur heeft: Kethel of Maassluis.

Wij kijken uit naar een gezellige en zonnige fietsdag samen met onze leden!

Foto: Elly Janmaat

Deel dit bericht op je eigen Social Media!

Ga naar de bovenkant