Gezocht: standvrijwilligers! Wij zijn nog op zoek naar hortusdag delft 140525
standvrijwilligers voor de Midden-Delflandvereniging. Met de tekst: “Laat jij de Midden-Delfland Vereniging groeien?” willen we het gebied en de vereniging promoten en het aantal leden uitbreiden.
Hoveniersbedrijf Kleijweg uit Den Hoorn is de eerste die de Midden-Delfland Vereniging helpt te groeien door het sponsoren van de zaadjes die tijdens de Midden-Delfland Dag uitgedeeld zullen worden.

Als standvrijwilliger staat u tijdens de MD-dag een paar uur op een van de kernlocaties, een leuke manier om betrokken te zijn bij deze bijzondere dag, in contact te komen met bezoekers en om ons mooie Midden Delfland te promoten!

Meer informatie of aanmelden? Stuur een email met voorkeuren plaats en tijd naar secretariaat@middendelflandvereniging.nl o.v.v. “Standvrijwilliger”