Na twintig edities van de Midden-Delfland Dag(en) kiest de organisatie vanaf 2019 voor een nieuw concept.

Promotie van het Midden-Delflandgebied met al zijn kwaliteiten (natuur, agrarisch cultuurlandschap, cultuurhistorisch erfgoed en niet te vergeten recreatieve mogelijkheden) en zijn streekproducten blijft centraal staan.  Daarmee zijn de Midden-Delfland Dag(en) groot geworden, volgens velen zelfs té groot. De laatste jaren waren er zoveel locaties en activiteiten, zelfs verspreid over twee dagen, dat bezoekers moesten kiezen en veel leuke en interessante dingen noodgedwongen links laten liggen.  Hoewel het aantal locaties al was teruggebracht van zo’n tachtig (!) tot een stuk of vijftien.

Werk in uitvoering
De Midden-Delfland Vereniging werkt achter de schermen hard aan Midden-Delfland Dag(en) nieuwe stijl.

Alvast is besloten dat in 2019 de Midden-Delfland Dag plaatsvindt op zaterdag 15 juni vanaf einde van de ochtend, met een middag- en avondprogamma, vooralsnog op twee locaties.

Organisatie niet langer bij MDD-coördinator
De organisatie is overgegaan in handen van (bestuursleden) Wim van der Eijk en Roel van Buuren, samen met MDV-medewerkers Lisa van Uffelen en Wil van Dalen. Martin Visser, sinds 2014 coördinator van de Midden-Delfland Dag(en), treedt terug.  Hij kan het werk niet langer combineren met zijn functie als bestuurssecretaris.

Meer weten? Stuur een mail via secretariaat@middendelflandvereniging.nl  t.a.v. Lisa of Wil

Foto: Henk Groenendaal