vacature-300x192In de bestuursvergadering van 7 december heeft Michel van Ruijven zijn voornemen bekendgemaakt om het bestuur van de Midden-Delfland Vereniging na 8 jaar te verlaten.

Er is dus binnenkort een vacature in het bestuur. De taakverdeling is afhankelijk van de capaciteiten en de interesse van de bestuursleden. Nieuwe bestuursleden zullen dus zeker de kans krijgen hun energie aan te wenden waar zij dit belangrijk vinden.

Belangrijk voor de nieuwe bestuurder is kennis van het gebied. Het contact vanuit het bestuur met de werkgroepen Paden en Bomen zal een van de taken worden van de nieuwe bestuurder. De activiteiten van deze werkgroepen spelen een belangrijke rol bij de promotie van het Midden-Delflandgebied. Vanuit deze werkgroepen zijn er regelmatig overleggen met o.a. gemeenten, hoogheemraadschap van Delfland en Recreatieschap.

Hierbij zijn er nog diverse werkgebieden, zoals de verenigingssite, ledenzaken en ledenactiviteiten waar inzet vanuit het bestuur gewenst is.

Kortom genoeg mogelijkheden voor iemand, met enige bestuurlijke ervaring, om de vereniging verder te ontwikkelen.

Als u verder wilt praten over deelname in het bestuur, neem dan contact op met het secretariaat (M 06-4210 5407) voor een afspraak met voorzitter Koos Karssen.