Word lid van de
Midden-Delfland
Vereniging

Kies het lidmaatschap dat bij je past en draag jouw steentje bij
Wit

Vanaf €5 per jaar

✓ Ledenkorting in de webshop

Bladeren 2

€21,50 per jaar

✓ Ledenkorting bij ledenactiviteiten & in de webshop
✓ Ontvang 4x per jaar de Midden-Delfkrant

Het veelzijdige Midden-Delflandgebied

Midden-Delfland ontdekken en beleven, dat kan op verschillende manieren. Bijvoorbeeld wandelend, fietsend, skeelerend of per boot. Of combineer de verschillende vormen van recreëren. Stap met de fiets of skeelers op een van de pontjes en ontdek dat het Midden-Delflandgebied véél groter en gevarieerder is dan je misschien weet.

Over onze vereniging

Al sinds 1977 zetten we ons in voor dit prachtige, open en karakteristieke polderlandschap. Een groene parel tussen de steden om lekker uit te waaien, te bewegen en te genieten. Hoe meer leden, hoe sterker we staan om samen op te komen voor dit unieke stukje Nederland!

Ontdek het Midden-Delflandgebied

Oer-Hollands is Midden-Delfland met zijn oude boerderijen en molens, vlieten en vaarten, kanalen en gemalen. Een gebied met knotwilgen en koeien, grutto’s en kieviten, boomgaarden en fluitenkruid. Om te recreëren en melk, kaas, vlees en andere (h)eerlijke streekproducten te kopen direct bij de boer.

Wat onze leden zeggen

"Een feest voor al je zintuigen"

‘Midden-Delfland is prachtig om te zien, het ruikt er naar gras of hooi en je hoort vogels en stilte. Een gebied ook voor mensen uit de stad. Laten we daar heel zuinig op zijn.’

Ria

"Jezelf weer
helemaal opladen"

“Fantastisch stil en waterrijk landschap, een onmisbaar gebied om jezelf weer op te laden. Door de MDV-fietsboekjes, vaar- en wandelkaarten heb ik het nog meer leren waarderen.”

Maarten

"Midden-Delfland
Dag is een uitje!"

“En alle swipende ouders: neem je kind mee, ga slootje springen, kruip onder struiken door, word vies en ga de polder in op de jaarlijkse Midden-Delfland Dag van de vereniging.”

Lex

Header 6 (1) 2
Welk lidmaatschap past bij jou?
Wit

Vanaf €5 per jaar