Dinsdagavond 8 juni vindt de algemene ledenvergadering van de Midden-Delfland Vereniging plaats. Om precies te zijn (en alvast te noteren) in Schipluiden in het vertrouwde Notenschip aan Schoolplein 4, onder coronaproof condities. Na de pauze verzorgt bioboer Roel van Buuren een presentatie.

Op het programma staan:

• Het verslag van de ALV van 15 september 2020
  • Terugblik op activiteiten in 2020 en verslagen vanuit de werkgroepen
  • Het financieel jaarverslag en de jaarrekening 2020; verslag van de kascommissie; begroting 2021
  • Overzicht van geplande activiteiten in 2021; o.a. laatste stand van zaken Midden-Delfland Dag op zaterdag 19 juni
  • Gelegenheid voor reacties / vragen
  • Na de pauze: Gluren bij Roel van Buuren, presentatie door Roel van Buuren, bestuurslid, duurzame melkveehouder: nieuwe boer met nieuwe ideeën
  • Informele afsluiting met een drankje

De genoemde ALV-stukken zijn vanaf begin mei via deze website te raadplegen. Tijdens de ALV op 8 juni is een aantal papieren exemplaren beschikbaar. De zaal gaat open om 19.30 uur, de vergadering start om 20 uur.

Coronaproof: aanmelden verplicht
Net als tijdens de vorige ALV vindt de vergadering volgens de geldende coronarichtlijnen plaats (qua hygiëne en veilige afstand). Mochten aanscherpingen hiertoe aanleiding geven dan gaat de ALV op 8 juni online door en kan dan vanuit huis worden bijgewoond. Houd daarom website en nieuwsbrief goed in de gaten.

Voor zowel een fysieke als een online vergadering is het verplicht om je vooraf aan te melden bij secretariaat@middendelflandvereniging.nl

Foto ALV2020: Martin Visser