B&B Rechthuis van Zouteveen en 2administrate hebben zich weer voor drie jaar verbonden aan de Midden-Delfland Vereniging. Voorzitter Koos Karssen juicht het besluit van de ondernemers toe. ‘Hartstikke mooi dat ze MDV Partner zijn en blijven.’

B&B Rechthuis van Zouteveen is gevestigd op een unieke locatie langs de Vlaardingsekade in Schipluiden, in een karakteristiek rijksmonument (1651). Hier wordt gastvrij onderdak geboden aan recreanten en andere belangstellenden. 2administrate, eveneens uit Schipluiden, verzorgt alle denkbare administratieve taken voor eenmanszaken en ondernemingen met personeel.

MDV Partners
Ondernemers die zich bij MDV Partners aansluiten, laten zien dat ze het Midden-Delflandgebied een warm hart toedragen en dit willen behouden en versterken. Zij profileren zich als maatschappelijk betrokken ondernemingen en dragen bij aan de toekomst van Midden-Delfland. Dankzij hun bijdrage kan de vereniging blijven werken aan tal van activiteiten.

De andere MDV Partners zijn Golfbaan DelflandStout Grafische Dienstverlening,  Partycentrum Onder Ons, administratiekantoor de Poolleeuw, Westvest Notarissen,  Technisch Installatiebedrijf Van den BergBrood- en banketbakkerij Theo HoekLangelaan bloemen & planten  en Wilgenrijk.

Heeft u ook interesse, en doet u mee? Wilt u nadere informatie over MDV Partners en een kennismakingsgesprek? Neem dan contact op via partners@middendelflandvereniging.nl of bel 06-42105407 (maandag en woensdag overdag)

Foto: Tiny van der Meer