‘t Is moeilijk bescheiden te blijven, als je zo goed bent als wij… Ik wil niet opscheppen, maar we hadden best een goede Hemelvaartsdag op de Lentemarkt in Vlaardingen. De informatiekraam van de Midden-Delfland Vereniging stond van 12.00 tot 18.00 uur op de Markt en het was het grootste deel van de tijd gezellig druk, ook aan de kraam.

Aad en Maarten, Klaas en ik en Hanni en Gert-Jan traden in die volgorde aan in onze gloednieuwe MDV shirts. Maarten heeft zelfs een dubbele shift gedaan vanwege de drukte. Kwam het door onze nieuwe uitstraling? Door de mogelijkheid per QR code lid te kunnen worden? Of omdat we konden vertellen over ons WOB verzoek betreffende retourbemaling A4? Feit is dat er die dag twintig nieuwe leden zijn bijgekomen.

Onze vorige coördinator, de energieke, onvermoeibare Roos, is begin dit jaar opgevolgd door twee chefs, Marjanne en Thea. Even energiek, en dan maal twee. Marjanne en Thea, bedankt voor jullie inspanningen en ga zo door!

Bijdrage en foto: Ria Zeeuw

Volg je ons op MDV-Facebook- en –Instagram? Liken/delen wordt gewaardeerd!

En al vanaf € 5 p.j. kun je MDV-(steun)lid worden, klik dan hier. Voor amper € 2 per mnd of € 21,50 p.j. ben je volledig lid en ontvang je 4x de Midden-Delfkrant. Dit najaar komt er een dik themanummer uit.