Op de Midden-Delfland Dag (za 17 juni) staat op vijf locaties een informatiekraam van de Midden-Delfland Vereniging. Maar ook eerder op markten, open dagen etc en later kun je bij een MDV-stand terecht voor handige fiets-, vaar- en wandelkaarten en andere info over vereniging en gebied.

Op een rijtje:

• do 18 mei (Hemelvaart) 12-19u: Lente Fair Vlaardingen 750 jaar
  • zo 28 mei (1e pinksterdag) 10-17u: Hortusdagen, Hortus Botanicus TU Delft (Poortlandplein 6)
  • za 17 juni Midden-Delfland Dag 11-16u: Stadslandbouw Van Ruytenburch Vlaardingen (Westlandseweg 250-254), Bezoekerscentrum Midden-Delfland Schipluiden (t.o. restaurant Op Hodenpijl), Hoeve Bouwlust Maasland, De Beeldenkas Schipluiden en Melkmuseum de Zonnehoeve Vlaardingen
  • za 22 juli 10-15u: open dag volkstuinvereniging Maasland (Breeveldpad 2)
  • za 2 sep 12-17u: Bieslanddagen Delft/Delftse Hout e.o.

Op een mooie (zomer)dag kun je hier en daar verder stuiten op een MDV-popupkraam, een kleinere kraam die snel is op te zetten op plekken waar veel fietsers en wandelaars langskomen.

Informatievrijwilliger
Vele handen maken licht werk, dus als je een keertje wil meedraaien als informatievrijwilliger ben je van harte welkom! Heb je vragen, interesse? Klop dan aan bij Thea (van Bergen Bravenboer) en/of Marjanne (Zuijderwijk) via infokraam@middendelflandvereniging.nl.

Foto: Marjanne Zuijderwijk

Volg je ons op MDV-Facebook- en –Instagram? Liken/delen wordt gewaardeerd!