De Midden-Delfland Vereniging is verheugd dat Westvest Notarissen uit Delft, Technisch Installatiebedrijf Van den Berg uit Schipluiden en afvalinzamelaar Irado uit Schiedam alledrie hun partnerschap hebben verlengd en zo verbonden blijven aan de vereniging.

Zij laten zo zien dat ze het Midden-Delflandgebied een warm hart toedragen en tonen zich maatschappelijk betrokken ondernemingen die hun steentje bijdragen aan mooi Midden-Delfland. Dankzij hun bijdragen kan de vereniging blijven werken aan tal van activiteiten.

Meer weten
Heeft u ook interesse, doet u mee? Misschien wilt u nadere informatie of een kennismakingsgesprek? Neem dan contact op via partners@middendelflandvereniging.nl of bel het secretariaat/Lisa van Uffelen 06-42105407 (bereikbaar op maandag en woensdag).

De andere MDV Partners zijn Golfbaan Delfland2administrate en B&B Rechthuis van Zouteveen, alle uit Schipluiden, Partycentrum Onder Ons uit Delft, Stout Grafische Dienstverlening uit Vlaardingen, MORRIS NVM makelaars | taxateurs uit Den Hoorn en vastgoedontwikkelaar Wilgenrijk uit Maassluis. Met hun logo’s staan ze op de homepagina van de MDV-website, onder het kopje MDV Partners: klik hier.