DSW Zorgverzekeraar uit Schiedam heeft zich voor drie jaar als partner verbonden aan de Midden-Delfland Vereniging. Commercieel directeur Jako Papac ondertekende donderdag 9 maart de overeenkomst. ‘Gewoon met een balpen, hoor, niet met een dure vulpen. Nee, dáár gaat het geld niet naartoe’, aldus Papac, daarmee onderstrepend waar DSW voor staat. Geen franje, geen luxe. Het gaat om de verzekerde, diens belang staat centraal.

DSW onderkent van harte de maatschappelijke relevantie van de vereniging. ‘We zitten in hetzelfde gebied. Wat de vereniging doet voor bewoners is laagdrempelig, haar activiteiten hebben een positief gezondheidseffect.’

Namens de vereniging zette bestuurslid en sponsorwerver Wim van der Eijk zijn handtekening. Hij is trots en verheugd op het ‘binnenhalen’ van DSW.  Het verhoogt het draagvlak van de vereniging als een organisatie als DSW (ca. 700 medewerkers) aan onze zijde staat, vertelde hij aan Ceciel Sillevis die voor de Midden-Delfkrant bij de ondertekening was. In het zomernummer lees je haar artikel.

Over MDV Partners
Bent u ondernemer en draagt u het mooie Midden-Delflandgebied een warm hart toe? Dan bent u misschien de volgende MDV Partner. Heeft u interesse, doet u mee? Wilt u nadere informatie en een kennismakingsgesprek? Neem dan contact op via partners@middendelflandvereniging.nl. Tip: neem alvast een kijkje op de website van de vereniging, klik dan hier.

Foto Albert Tieken, met Jako Papac (rechts) en Wim van der Eijk (links).