Het nieuwe jaar is amper begonnen of het bestuur van de Midden-Delfland Vereniging kwam bijeen. Online dat wel, en dus helaas nog niet als vanouds in (gebouw) de Koe in Schipluiden.

Er viel genoeg te bespreken, niet in het minst omdat de vereniging dit jaar 45 jaar bestaat. Op 18 maart a.s. kan de vlag uit. Plannen worden gesmeed om dit lustrumjaar te vieren.

Ledengroei
Mooi nieuws: de vereniging is in 2021 gegroeid tot 3080 leden, mede dankzij 164 aanmeldingen.

Een onlineledenwerfactie is in de maak, gericht op de leeftijdscategorie 20-50 jaar. Een eigen YouTube-kanaal is al in de lucht. De vereniging wordt hierbij gesteund door een social media expert van buitenaf.

Gezocht: gasten / talent
Heb je zin of ken je mensen die tegen een vergoeding een handje hierbij willen helpen? Om bijv. via Facebook of Instagram inkomende berichtjes en vragen te behandelen, via het scherm. Voorlopig gaat het om 2 tot 4 uur per week. Meer weten? Bel/mail Sikko (06-40482325, sikkojanbeukema@gmail.com), Heleen (06-53258387, heleen.paalvast@gmail.com) of Lisa (06-45105407 op ma en woe, secretariaat@middendelflandvereniging.nl).