• Dit evenement is voorbij.

Woensdag 10 april vindt de jaarlijkse ledenvergadering plaats. De zaal is open vanaf 19.30 uur, de vergadering begint om 20.00 uur. Locatie is ’t Trefpunt in Maasland (Kerkplein 11, 3155AM). Het bestuur zal verantwoording afleggen over het afgelopen jaar en u informeren over plannen en activiteiten in 2019. Inmiddels staan op de website de bijbehorende stukken:

Na de pauze is Kees van Paassen aan het woord. Hij trekt bijna dagelijks met zijn kano erop uit en is één van de beste kenners van de natuur in ons gebied. Wie kent niet zijn artikelen in de Midden-Delfkrant, door de kanoman opgesierd met unieke foto’s afkomstig uit zijn enorme verzameling.

Zien we u ook op 10 april? Aanmelding wordt op prijs gesteld via  secretariaat@middendelflandvereniging.nl

Vergaderstukken:

Deel dit bericht op je eigen Social Media!