• Dit evenement is voorbij.

Wegens doorslaand succes een herhaling van de themawandeling vogels kijken aan het begin van het nieuwe seizoen 2019. We hebben John Kleijweg en zijn team van Vogelwerkgroep Midden-Delfland weer bereid gevonden onze gids te zijn in de Woudsepolder, waar een rijkdom aan weidevogels te zien is en die indien nodig als calamiteitenberging fungeert bij extreme of langdurige regenval.

Een deel van de wandeling gaat over onverhard terrein; zorg voor goed schoeisel en indien mogelijk een veldkijker. Het wordt vast weer een leerzame en interessante wandeling!

Praktische informatie
Starttijd en  -locatie: 13.00 uur bij koffiehuis de Hooiberg ‘t Woudt (P bij de kerk)
Kosten: € 2 p.p. (graag contant en gepast ter plaatse betalen)
Tijdsduur: ong. 2,5 uur
Aanmelden via Wil van Dalen: wil@middendelflandvereniging.nl. Bij grote belangstelling wordt er in twee groepen gewandeld PS Inmiddels (2 april) is – helaas misschien voor u – de excursie volgeboekt. Wij organiseren komende tijd meer themawandelingen en andere (leden)activiteiten, waarvoor u zich kunt aanmelden. Zien we u daar?!

PS Het lidmaatschap van de Midden-Delfland Vereniging is een pré. Vanaf € 5 kunt u al lid worden, kijk bij ‘Doe mee’ en schrijf u in.

Foto: Ellen van Sandberg

Deel dit bericht op je eigen Social Media!