• Dit evenement is voorbij.

Dinsdagavond 8 juni is de algemene ledenvergadering van de Midden-Delfland Vereniging. Na de pauze geeft Roel van Buuren een presentatie over duurzaam boeren.

Op de ALV-agenda staat o.a. een korte terugblik op 2020, financiële verantwoording en begroting 2021, overzicht over activiteiten in 2021 en met name de stand van zaken rondom Midden-Delfland Dag op zaterdag 19 juni.  Er is gelegenheid voor vragen en reacties.

Na de pauze vertelt Roel van Buuren van boerderij Landlust over het reilen en zeilen als duurzame melkveehouder met nieuwe ideeën.

De ALV-vergaderstukken zijn tijdig onderaan dit bericht te raadplegen. Tijdens de vergadering is een aantal papieren exemplaren beschikbaar. De zaal gaat open om 19.30 uur, de vergadering start om 20 uur. We sluiten de avond informeel af met een drankje.

Coronaproof: aanmelden verplicht
Net als tijdens de vorige ALV vindt de vergadering plaats in Het Notenschip, Schoolplein 4, 2636 GB Schipluiden volgens de geldende coronarichtlijnen en dus met een maximum aantal deelnemers. Daarom is van tevoren aanmelden verplicht, via een e-mail naar secretariaat@middendelflandvereniging.nl. Meld u zich tijdig aan, als u erbij wilt zijn.

Vergaderstukken:
Agenda jaarvergadering 8 juni 2021
Verslag jaarvergadering 15 september 2020
Jaarverslag 2020
Jaarrekening 2020
Verslag penningmeester 2020
Begroting

Deel dit bericht op je eigen Social Media!