• Dit evenement is voorbij.

Vergeet alle drukte en geniet van de vergezichten in het Bieslandse Bos.

De wandeling is een herhaling van een topper uit 2013. We gaan eerst naar een aangelegde ondiepe plas waar veel watervogels in de zomer bivakkeren. Wellicht zien we er een aantal. Dan komen we terug en gaan we het krekengebied in. Maar meer vertellen doen we niet voor het verrassingseffect!
Gelezen in de SchakelMidden-Delfland van 27 mei (pag. 9): https://issuu.com/wlmedia/docs/md-2021-05-27

Start       : parkeerplaats naast Noordeindseweg 70, Delfgauw
Starttijd : 13.00 uur (wandeling duurt ong. 2 uur, enige uitloop niet uitgesloten)
Kosten   : € 2 (graag ter plaatse gepast betalen)
Gids met Delftse wortels: Piet van der Eijk
Max. 20 deelnemers (vol=vol)

Om de coronaregels (afstand) goed te waarborgen, gebruiken we headsets zodat u de gids op afstand ook goed kan verstaan. Dit is voor de vereniging een proef.

Inschrijven van tevoren is verplicht via secretariaat@middendelflandvereniging.nl of 06–42105407 (bereikbaar op ma en woe). Houd MDV-website goed in de gaten i.v.m. de meest actuele coronasituatie.

P.S. Het lidmaatschap van de Midden-Delfland Vereniging is een pré! Voor nog geen € 2 per maand kunt u lid worden, of iemand als cadeau lid maken. Klik dan bij ‘Doe mee’ .

Foto: Piet van der Eijk

Deel dit bericht op je eigen Social Media!

Ga naar de bovenkant