• Dit evenement is voorbij.

Op vrijdagmiddag 25 augustus organiseert de werkgroep Ledenactiviteiten samen met de werkgroep Ruimte de fietstocht Opstappen en opsteken. De Midden-Delfland Vereniging wil meer bekendheid geven aan de ruimtelijke ontwikkelingen waar zij zich mee bezighoudt en er met de leden over van gedachten wisselen. Tijdens deze tocht doen we dat in de Zuidbuurt en omgeving.

De middag begint om 13.00 uur bij de Karperhoeve aan de Zuidbuurt in Maassluis.
Je wordt ontvangen met koffie/thee en iets lekkers tijdens een korte inleiding over de middag.

Van 13.30 uur tot 16.30 uur fietsen we rond waarbij op meerdere plaatsen wordt gestopt om van ‘ingewijden’ een toelichting te krijgen op wat er daar speelt. In ieder geval komen aan bod de Blankenburg(tunnel)verbinding en de Waterzuivering (de Groote Lucht) met daarbij de Rietputten en de waterharmonica. Ook het nieuwe bedrijf van Lely in de Zuidbuurt en de bodemdaling in de polders zullen ter sprake worden gebracht.

Kosten:
Ben je lid van de Midden-Delfland Vereniging dan zijn de kosten € 5,00 p.p. Niet leden betalen € 7,50 p.p.
In de bevestigingsmail ontvang je informatie over de betaalwijze. Deelname is pas definitief als je bijdrage betaald is.

Eten en drinken voor onderweg moet ieder zelf meenemen.

Er kunnen maximaal 20 mensen mee en vol=vol.
OP DIT MOMENT IS ER GEEN PLAATS MEER VRIJ.
Aanmelden kan wel voor de wachtlijst.

Klik hier voor aanmelden.

Is dit een mooi moment om lid te worden? Dat kan al vanaf € 5 p.j. Klik dan hier.

Foto: Elly Janmaat

Deel dit bericht op je eigen Social Media!