• Dit evenement is voorbij.

De  werkgroep Paden organiseert op zaterdag 2 september een wandeling rond de eendenkooi in de Aalkeetbuitenpolder. Je bent van harte welkom. Het is 1 van de 6 thematochten die de werkgroep dit jaar organiseert op de eerste zaterdag van de maanden april, mei, juni, september, oktober en november.

De kooiker
We starten om 13.00 uur en wandelen onder leiding van kooiker Gerard van Winden rond de eendenkooi, hij geeft dan uitleg over de werking van de eendenkooi. Vervolgens gaat de wandeling door de polder met uitleg over flora, fauna en weidevogelbeheer.
De gehele wandeling duurt ca. 1,5 uur en we sluiten af met een kopje koffie of thee in het gebouwtje van Natuurmonumenten.

De eendenkooi bevindt zich aan de Broekpolderweg tussen Maasland en Vlaardingen.
Voor deze wandeling geldt een maximum aantal deelnemers van 15 personen. Aanmelden is verplicht via secretariaat@middendelflandvereniging.nl of 06-42105407.
Het maximale aantal deelnemers is bereikt. Wie zich nog wil aanmelden, komt op de wachtlijst.

Voor deelname wordt een bijdrage gevraagd van € 3,00 vooraf te betalen. In de bevestigingsmail ontvang je informatie over de betaalwijze. Je deelname is pas definitief als de bijdrage betaald is.

Lidmaatschap van de vereniging is een pré. Klik hier voor informatie over MDV-lid worden.

foto: Michel van Ruijven

Deel dit bericht op je eigen Social Media!