• Dit evenement is voorbij.

Speciaal voor leden van de Midden-Delfland Vereniging

In samenwerking met onze partnerorganisatie Golfbaan Delfland organiseert de vereniging een klein golftoernooi voor de liefhebbers van het golfspel en een proefles voor de leden die eens kennis willen maken met deze sport.

Bent u die liefhebber en / of nieuwsgierig naar deze golfbaan ‘om de hoek‘? Dan bent u van harte welkom op zaterdag 2 september!

Programma

13:30 uur            Ontvangst in de Brasserie met een koffie/thee buffet, melden bij de wedstrijdleiding

14:15 uur            Start golfers op de grote baan (deze ronde duurt ca. 2 uur)

14:30 uur            Golfclinic / proefles voor ca. 10 personen onder leiding van een PGA gekwalificeerde golfprofessional (deze clinic duurt ca. 2 uur, minimale deelname 6 personen, 1,5 uur techniek op de driving range en de putting- en chipping green, en daarna het geleerde in de praktijk brengen op het ‘echte gras’ door het spelen van (één of meer) holes op de par3 Challenge Course).

14:45 uur            Start golfers op de kleine baan (ronde duurt ong. 1 uur)

16:30 uur            Binnenkomst voor een drankje met bittergarnituur

17:00 uur            Prijsuitreiking

Voor de golfers worden starttijden gereserveerd voor 9 holes op de Championship Course (grote baan) en de par3 Challenge Course (kleine baan). De green fee rekent u zelf af in de golfshop. Hiervoor is gekozen omdat veel spelers gebruik kunnen maken van hun eigen kortingkaart.

Eigen Bijdrage (af te rekenen op de dag zelf)

Voor deelnemers aan de clinic € 20,– pp, voor deelnemers aan het toernooi  € 7,50 pp (naast de green fee die u zelf afrekent), consumpties inbegrepen. NB sportief schoeisel verplicht

Inschrijving

Wilt u uw definitieve keuze voor één van de onderdelen doorgeven aan Wil van Dalen: Wil@middendelflandvereniging.nl of 06 10194079, aanmelden voor zondag 20 augustus.

Graag tot zaterdag 2 september!

Adres incl routebeschrijving:
Golfbaan Delfland, Abtsrechtseweg 1, 2636 HZ Schipluiden

Deel dit bericht op je eigen Social Media!