• Dit evenement is voorbij.

De activiteit Lerende fietstocht door landelijk Midden-Delfland die op 26 augustus gaat plaatsvinden is volgeboekt.
Aanmelden is nog wel mogelijk, je wordt op de wachtlijst geplaatst.

Vrijdag 26 augustus organiseert de Midden-Delfland Vereniging een fietstocht van ongeveer 20 km door het landelijke gebied rond de A4. Om een aantal ruimtelijke ontwikkelingen te laten zien die zowel positieve als negatieve invloeden hebben op het gebied. Iedereen is welkom, ook niet-leden.

We starten om 13.00 uur met koffie of thee en een korte uitleg over de MDV-gebiedsvisie. Wil je die gebiedsvisie Beelden van een toekomstig Midden-Delfland inzien, kijk op de homepagina van de website.

Daarna stappen we op de fiets. De route voert langs boerenbedrijven, de A4 met ecoduct en sportpark, de groene verbindingszone voor de noordse woelmuis en stadsrandbossen. Onderweg spreken we bewoners en ondernemers en slaan een ‘bruggetje’ naar de MDV-gebiedsvisie. Het is goed om samen te bedenken wat de vereniging heeft kunnen betekenen voor dit unieke landschap. En naar de toekomst toe moeten we ons afvragen, hoe en waarvoor de vereniging zich kan inzetten om van deze plekken te kunnen blijven genieten.

Rond 16.00 uur zijn we terug bij De Kapel. Daar is het mogelijk om nog wat te drinken en na te praten. Het wordt een mooie en leerzame tocht die de kijk op ons leefgebied verruimt, maar we vergeten niet om er een plezierige fietstocht van te maken!

Start            : De Kapel, Oostveenseweg 5, Schipluiden
Datum/tijd: vrijdag 26 augustus 13.00 – 16.00/16.30 uur
Kosten        : MDV-leden € 2, niet-leden € 5 (graag bij aankomst gepast betalen).
Maximaal 20 deelnemers (2 groepen van 10 personen). Aanmelden voor deze activiteit, klik dan hier. Inmiddels – vrijdag 12 augustus – is de fietstocht volgeboekt. Nieuwe aanmelders komen op de reserve/wachtlijst.

Draag ook je steentje aan het behoud en versterking van het mooie Midden-Delflandgebied en word MDV-lid, of maak iemand  als cadeau lid, dat kan al vanaf €  5, klik dan hier.

Foto: Annemiek van Adrichem

Deel dit bericht op je eigen Social Media!