• Dit evenement is voorbij.

Het thema Een groen bewaard geheim nodigt uit om op ontdekkingsreis te gaan tijdens de Midden-Delfland Dag op zaterdag 18 juni. Dit jaar staan de Zwethzone, Maasland en Rijswijk-Sion centraal.

Op de boerderij rondkijken, fietsen door de polders, wandelen langs het water of het water op, proeven van streekproducten en in de verschillende dorpen cultureel erfgoed bezoeken, dat is de Midden-Delfland Dag op zijn best.

‘Met rondleidingen en proeverijen laten we jong en oud graag ons mooie gebied ontdekken’, zeggen Lisa, Marjanne en Wim, de drijvende krachten binnen de Midden-Delfland Vereniging die als vanouds de dag organiseert.

Wil je meer weten, neem contact op met Lisa (van Uffelen): secretariaat@middendelflandvereniging.nl of bel 06-42105407 (bereikbaar op ma en woe).

Programmaflyer
Via de verenigingssite, de nieuwsbrief en het zomernummer van de Midden-Delfkrant blijf je op de hoogte van het programma op Midden-Delfland Dag. Klik hier voor de programmaflyer
die op de dag zelf ook bij informatiekramen van de vereniging voor je klaarligt.

We zien je graag op zaterdag 18 juni!

Ontwerp MDD-poster: Nikita Zuijderwijk

Deel dit bericht op je eigen Social Media!