• Dit evenement is voorbij.

Het gebied tussen de Schie en rijksweg 13 is deels ook Midden-Delflands grondgebied. Op initiatief van de werkgroep Paden hebben we daar zes jaar geleden voor het laatst gewandeld. Er is sindsdien veel veranderd en vooral veel kunst bijgeplaatst bij Land Art Delft.

Voorspelbaar is dat we gaan kijken bij de tulpenvaas, maar er is meer te zien en niet alleen kunst…

Praktische informatie
Start            : Toeristisch Opstap Punt TOP Ackerdijk, Rotterdamseweg 205, Delft (met parkeerplaatsen, fietsenstalling bij Art Centre)
Datum/tijd : zaterdag 4 juni 13.00-15.00 uur (enige uitloop niet uitgesloten)
Gidsen        : Wil Schuite en Piet van der Eijk

Aanmelden vooraf per mail: secretariaat@middendelflandvereniging.nl. Of bel 06–42105407 (bereikbaar op ma en woe).  Max. aantal deelnemers: 20 (vol=vol). PS De eerder voor juni aangekondigde themawandeling in en om ’t Woudt kon door omstandigheden niet doorgaan.  Maar gelukkig vindt die alsnog begin november plaats. Hou de verenigingssite, nieuwsbrief en Midden-Delfkrant in de gaten voor nadere info en aanmelden.

De themawandeling is kosteloos, maar het lidmaatschap van de Midden-Delfland Vereniging is een pré. Al vanaf € 5 p.j. kun je steunlid worden of iemand (familie, vriend/in, buur, collega) steunlid maken. Volledig lid kun je worden voor nog geen € 2 per maand. Klik op en ‘Word lid’, des te sterker staat de vereniging om op te komen voor het prachtige Midden-Delflandgebied!

Foto: Piet van der Eijk

Deel dit bericht op je eigen Social Media!