• Dit evenement is voorbij.

Dinsdagavond 28 januari komt Ernst Raaphorst van het Hoogheemraadschap van Delfland een presentatie houden voor de Midden-Delfland Vereniging. Hij zal vertellen over o.a het waterschap en de waterkwaliteit in Midden-Delfland, en zal dieper ingaan op wat onder water leeft.

Ernst is van kind af aan geboeid door waterdieren en -planten en kan met veel enthousiasme erover vertellen. Door zijn vrolijke verschijning en uitbundigheid wordt de waterecoloog wel de Freek Vonk van de OnderWaterWereld genoemd.  In de recente special Natuur & Beleving van Midden-Delfland (p. 54-57) staat een interview met hem. Zijn YouTube-filmpjes zijn verder via TV West te zien.

Praktische informatie:

• Inloop met koffie/thee vanaf 19.30 uur, aanvang presentatie om 20.00 uur; rond 21.30 uur is er gelegenheid om vragen te stellen.
  • Locatie: verenigingsgebouw De Koe (Burg. Musquetiersingel 40, 2636GC Schipluiden)
  • Aanmelden via het aanmeldformulier, klik dan hier.
  • Voor leden van de Midden-Delfland Vereniging zijn er geen kosten. Niet-leden zijn welkom, zij betalen € 2,50 p.p. (NB lid worden kan al vanaf € 5, klik dan hier).
  • Maximaal 30 deelnemers (vol=vol).

Deel dit bericht op je eigen Social Media!

Ga naar de bovenkant