• Dit evenement is voorbij.

De Midden-Delfland Vereniging trekt maandag 25 oktober ‘naar de Oost’ voor een thema-avond bij ’t Manneke (Leeweg 33, Berkel en Rodenrijs). Iedereen is van harte welkom bij deze eerder uitgestelde stadsbijeenkomst.

Al geruime tijd werken de meest toonaangevende streek- en natuurorganisaties in het Oostland samen. Koos Karssen zal vertellen over de activiteiten van de Midden-Delfland Vereniging en over het Midden-Delflandgebied. Bob Hartog van Natuurmonumenten gaat in op het beheer in de Ackerdijkse Plassen en de Vlietlanden.

Richard Smokers van NM Pijnacker en Hans Sanders van Rotta zoomen na de pauze in op de flora en fauna van de Groenzoom en het Rottemerengebied.

Flyer
Klik hier voor de programmaflyer. De toegang is gratis, de vereniging trakteert! Fiets en wandelroutes en meer liggen verder klaar om in te kijken en mee te nemen.

Lansingerland en Pijnacker-Nootdorp zijn groeigemeenten met nieuwe woonwijken. Gelukkig is er nog steeds natuur en platteland vlakbij huis om van te genieten. Zo behoort de Groenzoom sinds kort tot het Bijzonder Provinciaal Landschap Midden-Delfland.

Aanmelden
Voor de organisaties is het fijn om te weten op hoeveel mensen kan worden gerekend. We zien uw (verplichte) aanmelding graag tegemoet via  secretariaat@middendelflandvereniging.nl of 06-42105407 (het secretariaat is bereikbaar op maandag en woensdag). Bij ’t Manneke wordt elke gast gevraagd om zijn/haar QR-code te laten zien.

Deel dit bericht op je eigen Social Media!