• Dit evenement is voorbij.

Agrarische Natuurvereniging Vockestaert, Stichting Schaapskudde Vockestaert en de Midden-Delfland Vereniging nodigen iedereen van harte uit om op zaterdag 9 oktober het Boerenoogstfeest te vieren. Het thema is Verrassend Midden-Delfland en dat is wat we willen bieden.

Het verrassende landschap, de lokale producten, oude ambachten, de schaapskudde en de herders. Aan de jeugd is gedacht met een kabouterspel en andere leuke buitenactiviteiten, zoals een touw- en klimbaan en boogschieten. Verder is het museum open, met oude huishoudelijke en agrarische gebruiksvoorwerpen en gereedschappen. En natuurlijk is er ook een versnapering op het terras en muziek.

Adrianushoeve
Bij onze informatiekramen kunt u fiets-,en wandelroutes bekijken en meenemen. Bij enkele kramen is pinnen niet mogelijk. In 2020 kon het feest helaas niet doorgaan, maar dit jaar hopen we jong en oud te mogen ontvangen op de Adrianushoeve (Woudweg 26, 3123 KB Schiedam) tussen 12.00 – 16.30 uur. Kom zoveel mogelijk op de fiets, de toegang is gratis.

PS Wij zijn wel genoodzaakt  een coronacheck te doen bij bezoekers van 13 jaar en ouder. Houd onze websites en Facebookpagina’s in de gaten voor actuele informatie. Tot 9 oktober!

Het Boerenoogstfeest wordt mede mogelijk gemaakt door de gemeente Midden-Delfland, Fonds 1818, Fonds Schiedam Vlaardingen en Stichting Loswal “De Bonnen”.

Deel dit bericht op je eigen Social Media!