• Dit evenement is voorbij.

Op veler verzoek zijn John Kleijweg en zijn kompaan Michel Kuijpers van de Vogelwerkgroep Midden-Delfland weer van de partij als gids voor een themawandeling door de Commandeurspolder in Maasland. ‘De landingsbaan voor weidevogels ligt klaar’, heette het bij de opening van dit weidevogelkerngebied.

Neem zelf een verrekijker mee, en zorg voor goed schoeisel. ‘We gaan wandelen in twee groepen van maximaal 15 deelnemers. Op tijd opgeven is ons advies’, aldus Piet van der Eijk van de werkgroep Paden.

Als Midden-Delfland Vereniging organiseren we dit jaar nog meer themawandelingen en andere (leden)activiteiten. Zien we u daar?!

Start      : Einde Kwakelweg (Maasland), bij afvaart veerpont De Kwakel
Starttijd: zaterdag 4 april 13.00 uur, de wandeling duurt ong. 2 uur (enige uitloop niet uitgesloten)
Kosten  : € 2 (graag ter plaatse contant betalen)
Gidsen  : John Kleijweg en Michel Kuijpers
Max. 15 wandelaars per groep (vol=vol)

Aanmelden via secretariaat@middendelflandvereniging.nl, 06–42105407 (maandag en woensdag overdag).

PS Het lidmaatschap van de Midden-Delfland Vereniging is een pré! Vanaf € 5 kunt u al lid worden, of iemand als cadeau lid maken. Kijk dan bij ‘Doe mee’ .

Foto: Piet van der Eijk

Deel dit bericht op je eigen Social Media!

Ga naar de bovenkant