• Dit evenement is voorbij.

Het Midden-Delflandgebied is ook voor veel mensen uit Rotterdam hun ‘achtertuin’ en ‘groene long’ waar ze kunnen fietsen, varen, hardlopen, wandelen, kortom genieten van rust, ruimte en natuur.

De Midden-Delfland Vereniging was van plan op maandag 25 september een gezellige thema-avond te houden in Overschie, in theater In de Lugt (De Lugt 17, Rotterdam). Helaas heeft ze door omstandigheden moeten besluiten om de bijeenkomst te annuleren. Het bestuur betreurt dit zeer.

Programma
Op het programma stond o.a. de presentatie van het themanummer 2023 van de Midden-Delfkrant. Een keur van auteurs en fotografen werkte mee aan deze full color Special (52 pag.), waarmee de vereniging wil bijdragen aan de discussie over de toekomst van het o zo mooie maar tegelijk kwetsbare Bijzonder Provinciaal Landschap van Midden-Delfland.

Vragen, opmerkingen? Neem contact op via secretariaat@middendelflandvereniging.nl of 06-42105407 (bereikbaar op ma en woe).
Flyer met definitief programma

Foto de Schie, rechtsonder Overschie: Hoogheemraadschap van Delfland

Volg je ons op MDV-Facebook- en –Instagram? Liken/delen wordt gewaardeerd! Je kunt de vereniging ook steunen, word dan steunlid vanaf € 5 p.j., of volledig lid voor € 21,50 en je ontvangt 4x p.j. de Midden-Delfkrant. Klik hier.

Deel dit bericht op je eigen Social Media!