• Dit evenement is voorbij.

Op vrijdagmiddag 29 september organiseert de werkgroep Ledenactiviteiten van de Midden-Delfland Vereniging een fietsroute langs Historische Moestuinen.

De middag begint om 13.00 uur in de moestuin die hoort bij de Hofwoning in ’t Woudt. Je wordt ontvangen met koffie/thee en iets lekkers. Daarna verzorgt vrijwilliger Piet van der Eijk een rondleiding in deze traditioneel opgezette moestuin.

Vervolgens stappen we op de fiets en vertrekken naar het Westlands Museum in Honselersdijk. We krijgen een rondleiding door de bijzondere moestuin bij dit museum en zien daarbij de ontwikkeling van de Westlandse tuinbouw en de ouderwetse teeltwijze van diverse producten.

Na de rondleiding kun je zelfstandig nog even verder genieten in het museum of mee terugfietsen naar ’t Woudt, waar wij dan afscheid nemen. De route zal tot ongeveer 15.45 uur duren.

Praktische informatie
De entreeprijs voor het Westland Museum is voor eigen rekening en bedraagt € 6,00 (museumjaarkaarthouders en donateurs gratis!).
Ben je lid van de Midden-Delfland Vereniging dan zijn de kosten voor deelname aan deze middag € 5,00 p.p. Niet leden betalen € 7,50 p.p (al vanaf € 5,00 p.j. kun je steunlid worden, klik dan hier).
In de bevestigingsmail ontvang je informatie over de betaalwijze. Deelname is pas definitief als je bijdrage betaald is.

Aanmelden
Heb je zin in deze leuke activiteit, vul dan (snel) het bijgaande formulier in. Er kunnen max. 20 mensen mee: klik hier om je aan te melden.
Kom op de fiets, neem evt. wat te drinken mee voor onderweg. Graag tot 29 september.
De activiteit Historische moestuinenroute is VOL, bij aanmelden kom je op de wachtlijst.

En word lid of maak iemand bijv. als cadeau lid, des te sterker staat de vereniging om op te komen voor het mooie Midden-Delflandgebied. Meer info, klik hier.

Foto historische moestuin in ’t Woudt: Pia Legerstee

Deel dit bericht op je eigen Social Media!