• Dit evenement is voorbij.

De Midden-Delfland Vereniging organiseert donderdagavond 19 april 2018 weer een StadLandNetwerkbijeenkomst.

De eerste editie van 2016  was een succes. Met name het speeddaten viel in de smaak van de deelnemers, zoals Stichting Schaapskudde Vockestaert en KNNV Delfland. Ook diverse ‘groene’ wethouders schoven aan om elkaar beter te leren kennen, ervaringen uit te wisselen en de mogelijkheden tot (nauwere) samenwerking te verkennen.

Een ander hoogtepunt van de avond was de uitreiking van de Aanmoedigingsprijs, samen met de gemeente Midden-Delfland, aan Gastvrij Midden-Delfland van Gonda Storms en Nel van der Hoeven. In totaal zes organisaties dongen mee. De winnaars besteedden het prijzengeld van 750 euro aan het ontwikkelen en maken van informatiemappen samen met een prachtig folderrek door mensen met een beperking.

Een breed scala van organisaties uit Midden-Delfland en omliggende gemeenten is uitgenodigd voor deze tweede netwerkbijeenkomst.  Heb je tips, weet je namen van geschikte deelnemers of kandidaten voor de Aanmoedigingsprijs, wil je meer informatie of heb je vragen, stuur ons gerust (en graag) een e-mail via wil@middendelflandvereniging.nl.

Deel dit bericht op je eigen Social Media!