• Dit evenement is voorbij.

In april gaan de koeien weer de wei in, daar kunt u bij zijn! De Midden-Delfland Vereniging i.s.m Vockestaert nodigt u van harte uit voor een ‘meet & greet’ met de boer en zijn koeien.

Tijdens deze bijeenkomst op de kaas- en zuivelboerderij van John en Nelly van Winden wordt u ontvangen met koffie en wat lekkers. Tijdens de koffie geeft de boer(in) uitleg over het boerenbedrijf.  Over het leven op de boerderij, de verzorging van de koeien en hoe van hun melk zuivelproducten worden gemaakt. Daarna nemen zij je mee voor een kijkje in de stal en gaan de koeien naar buiten, van pure blijdschap zie je ze daarbij vaak huppelen!

Datum en tijdstip:
Vockestaert heeft een zgn Koe Alert ingesteld voor boeren uit het Midden-Delflandgebied. Zodra bekend is wanneer John en Nelly van Winden hun koeien buiten gaan laten, bellen we u om te vragen of u inderdaad kunt deelnemen. Kunt u niet, dan vervalt helaas uw deelname en bellen we de volgende op de lijst.

Maximaal 25 personen kunnen deelnemen aan deze MDV-activiteit. Inschrijven gaat op volgorde van aanmelding. Als het maximaalaantal deelnemers is bereikt, komt u op een wachtlijst te staan.

Inmiddels is bekend dat het woensdagmiddag 18 april gaat gebeuren bij de Van Windens!

Ook bij andere boerderijen kun je gaan kijken zoals zaterdag 21 april bij Hoeve Ackerdijk. Vanaf 10.30 uur is daar iedereen van harte welkom, om 11 uur gaan de koeien de wei in!

Locatie:
Kaas- en Zuivelboerderij van Winden, Gaagweg 36, 2636AK Schipluiden.

Kosten deelname en betaling:
Kosten: 2 euro per persoon/volwassene, kinderen mogen gratis deelnemen, ter plaatse kunt u contant en liefst gepast betalen.

U dient zich op te geven via het aanmeldformulier, klik hierDeze activiteit is speciaal bedoeld voor leden van de Midden-Delfland Vereniging. Bent u nog geen lid en wilt u dat worden, kijk dan op de website onder Doe meeen meld u aan als lid.

Deel dit bericht op je eigen Social Media!