• Dit evenement is voorbij.

Wegens doorslaand succes een herhaling van de themawandeling Vogels kijken op zaterdag 6 mei, georganiseerd door de MDV-werkgroep Paden.  Gidsen zijn John Kleijweg en Michel Kuijpers van de Vogelwerkgroep Midden Delfland die je graag meenemen de polder in. Zij weten op dat moment waar de meeste vogels te zien zijn en kunnen kiezen voor de Commandeurspolder of de Duifpolder.

Praktische informatie
Start             : fietsparkeerplaats/aanlegsteiger veerpont De Kwakel, einde Kwakelweg, Maasland
Datum/tijd : za 6 mei 13.00-15.00 uur (kan ook wat uitlopen)
Maximaal aantal deelnemers: 20 (vol=vol).

Aanmelden is verplicht via secretariaat@middendelflandvereniging.nl of 06-42105407 (bereikbaar op ma en woe). Voor deelname wordt een bijdrage van  € 3 p.p. gevraagd, vooraf te betalen. In de bevestigingsmail ontvang je informatie over de betaalwijze. Deelname is pas definitief als je bijdrage betaald is.

Het MDV-lidmaatschap is een pré. Hoe groter de vereniging, hoe sterker ze staat om op te komen voor behoud en versterking van het mooie gebied! Lid worden of iemand als cadeau lid maken, kan al vanaf € 5, klik dan hier.

Foto: Michel van Ruijven

Deel dit bericht op je eigen Social Media!

Ga naar de bovenkant