• Dit evenement is voorbij.

Boerderijen zijn belangrijke cultuurdragers in Midden-Delfland en daarom vindt de MDV-werkgroep Paden het belangrijk om het verhaal van het ontstaan, bouwkundige weetjes enz. te blijven vertellen. ‘We zijn blij dat boerderijenkenner Frits van Ooststroom dit jaar weer onze gids kan zijn’, aldus Michel van Ruijven.

Omdat er over de te bekijken boerderijen veel te vertellen valt, zal de te fietsen afstand niet lang zijn. Bij deze tocht wordt gebruik gemaakt van headsets.

Praktische informatie
Start             : fietsparkeerplaats/aanlegsteiger veerpont De Kwakel, einde Kwakelweg, Maasland
Datum/tijd : za 3 juni 13.00-15.00 uur (kan ook wat uitlopen)
Maximaal aantal deelnemers: 20 (vol=vol).

Aanmelden is verplicht via secretariaat@middendelflandvereniging.nl of 06-42105407 (bereikbaar op ma en woe). Voor deelname wordt een bijdrage van  € 3 p.p. gevraagd, vooraf te betalen. In de bevestigingsmail ontvang je informatie over de betaalwijze. Deelname is pas definitief als je bijdrage betaald is.

Het lidmaatschap van de Midden-Delfland Vereniging is een pré. Hoe groter de vereniging, des te sterker staat ze om op te komen voor het mooie gebied! Lid worden of iemand als cadeau lid maken, kan al vanaf € 5, klik dan hier.

Foto: Michel van Ruijven

Deel dit bericht op je eigen Social Media!