De Midden-Delfland Vereniging kan bogen op een achterban met hart voor de zaak.

In het nieuwe jaar hebben heel veel leden al hun contributie voor 2019 betaald. Dat gebeurt niet alleen op tijd, velen gunnen de vereniging een extraatje en laten zo zien hoe betrokken ze zijn bij het Midden-Delflandgebied.

Namens de ledenadministratie zijn Ineke van der Zanden en Janneke van der Vaart aan het werk om de betalingen te innen en te verwerken. Petje af voor deze twee vrijwilligers van de vereniging.

Ledengroei
De vereniging groeit en bloeit zo al jaren. In 2018 kwamen er liefst 230 leden bij. Half februari stond de teller op 3120 leden. Met speciale dank aan de informatievrijwilligers die actief zijn op streekmarkten, wijkfestivals en evenementen zoals de Furiade, de Midden-Delfland Dag(en) en het Boerenoogstfeest. ‘Ze doen dat met zoveel overtuiging dat ze heel veel mensen  warm maken om lid te worden. Hoe meer mensen zich aan ons verbinden, hoe sterker we staan en hoe serieuzer we worden genomen’,  aldus een trotse voorzitter Koos Karssen.

MDV-kraam bij Kom in de Kas in Maasland 6 & 7 april
De informatievrijwilligers heten weer iedereen welkom aan de kraam tijdens het Kom in de Kas-weekeinde in Maasland op 6 & 7 april, bij kwekerij Greencamp aan de Herenwerf 30.

En vele handen maken licht werk. De vereniging telt vele enthousiaste vrijwilligers, die actief zijn binnen diverse werkgroepen. Heeft u belangstelling om aan te sluiten, neem dan vrijblijvend contact op met Lisa van Uffelen of Wil van Dalen via secretariaat@middendelflandvereniging.nl. of 06 – 42 10 54 07.

Foto: Inge van den Heuvel (vlnr Ineke van der Zanden, Janneke van der Vaart, Wil van Bleiswijk)