Bed & Breakfast Rechthuis van Zouteveen en de Midden-Delfland Vereniging (MDV) hebben de eerste exemplaren van ‘inspiratiemappen’ over het Midden—Delflandgebied uitgereikt gekregen, gemaakt door mensen van Ipse de Bruggen en Hout van Jou uit Delft.

MDV-bestuurslid Martin Visser,  tevens voorzitter van stichting Bezoekerscentrum Midden-Delfland, en B&B-eigenaar Jakob Jongsma namen het fraaie promotiemateriaal graag in ontvangst.

StadLandnetwerkbijeenkomst
Vorig jaar september organiseerde de Midden-Delfland Vereniging  de eerste StadLandnetwerkbijeenkomst om de banden met de omliggende steden aan te halen. Hoogtepunt van de avond was de uitreiking van de eerste Aanmoedigingprijs, samen met de gemeente Midden-Delfland aan Gastvrij  Midden-Delfland van Gonda Storms en Nel van der Hoeven. Zij lieten de vijf andere inzendingen achter zich.

De winnaars besteedden het prijzengeld aan het laten ontwikkelen en maken van informatiemappen samen met een prachtig folderrek door mensen met een beperking. Vandaar de samenwerking met Ipse de Bruggen en Hout van Jou.  De komende tijd worden de mappen aangeboden en verspreid onder ondernemers en organisaties in en buiten het gebied.