Steeds meer mensen komen graag op bezoek naar Midden-Delfland. Om hen het gebied beter te leren kennen,  is een gidsenpool en -training in de maak.

De stichtingen PUUUR Midden-Delfland, Midden-Delfland is Mensenwerk en Promotie Groen Midden-Delfland hebben het initiatief genomen om een gidsenpool op te zetten. Het is de bedoeling dat een aantal gidsen die bekend zijn met het gebied of met een specifiek onderwerp bereid zijn om zo nu en dan op afroep groepjes mensen te begeleiden. Namens de Midden-Delfland Vereniging participeert de werkgroep Paden.

Veldtraining
Donderdagavond 9 juni vanaf 19.30 uur is er een veldtraining voor aspirantgidsen in Schipluiden door Francesca Estourgie, die o.a. rondleiderstrainingen verzorgt. De locatie wordt nog bekendgemaakt. Ben je geïnteresseerd, meld je dan aan voor deze veldtraining bij vanoord@middendelflandismensenwerk.nl.

Foto: Hessel van Walderveen